Duhové paprsky předány
29. března byly na Večeru signmakingu v klubu Retro Music Hall slavnostně předány ceny Duhový paprsek za nejlepší signmakingové realizace za uplynulý rok. Oceněné práce byly rozděleny podle příslušnosti do pěti kategorií. V první kategorii Světelná reklama zvítězila práce nazvaná „Světelná kostka Heineken“ od společnosti Hanton ČR. V případě další kategorie Reklama outdoor zvítězila práce společnosti Atelier Spektrum nazvaná „Živly spoutané v CLV“. Kampaň byla ve spolupráci s Leo Burnett vytvořena pro společnost Kooperativa. V rámci kampaně se ve vybraných CLV objevily bouřící živly. V sekci Reklama indoor zvítězila společnost Member s realizací nazvanou „Fotbálek Vodafone“. Kategorii Mobilní reklama ovládl opět Atelier Spektrum, a to s prací polep 200 vozů taxi pro společnost AAA Taxi. V tomto případě porota ocenila zejména vtipnou formu zpracování. V Nekomerční reklamě bodovala společnost Unibon s prací „Mořský svět“. Realizace spočívá v projekci obrazů na zem. Díky kameře snímající pohyb osob je možné statickou projekci doplnit o dynamické prvky. Držitelem Grand Prix se stala společnost Atelier Spektrum za sérii realizací „Živly spoutané v CLV“. Odborný časopis Sign zabývající se signmakingem, POS a POP ocenil společnost Member za indoorovou realizaci „Pivní ostrov“. Posledním oceněným večera byla společnost Story Design, která získala letos poprvé udělovanou zvláštní cenu veletrhu Reklama, Polygraf, za realizaci loga v sídle společnosti Vodafone.