Soutěž Duhový paprsek zná vítěze 10. ročníku
Soutěže o nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2012 již zná své vítěze. Práce byly rozřazeny do pěti kategorií – Světelná reklama, Reklama outdoor, Reklama indoor, Mobilní reklama a POS/POP reklama.
Hodnocení prací proběhlo vždy ve dvou kolech a to tak, že porotci v prvním vyřazovacím kole vybrali ty práce, které postoupily do kola druhého. Z těchto prací vybrali porotci vítěze v každé kategorii. Cílem soutěže je porovnat úroveň produkce českých i zahraničních výrobců reklamy, která byla realizována na území ČR a SR za uplynulý rok. Soutěž tak přispívá ke zviditelnění zpracovatelských firem zabývajících se tímto oborem.
Vyhlášení vítězů a předání cen proběhlo 15. 5. 2013, od 17:00 hodin, v rámci doprovodného programu veletrhu Reklama-Polygraf 2013 v PVA Expo Praha - Letňany.
Vítězné práce a práce jenž se umístili na short listu zde.
Tisková zpráva